Selasa, 10 Mei 2011

MeNu Jam 6 PagI -PaRt 2

ari ni..cam biase, sebelum g keje, aku masak dulu..
en suami off ri ni..bangun tido kang mesti dia lapor kebulur..sian la pulak..
cam biase la..aku masak yg simple2 jerkk..tak kose aku nak msk yg vok2 pepagi ni..
mandi pun belum..(tu la rahsia kesedapan masakan aku..ekekekekekek)
jadi..menu aku pagi ni cume kari ayam, ikan tongkol goreng n sayur goreng belacan

ni mase tgh masak..dalam periuk lagi..
semalam aku penat betul la..anak-anak meragam, nangis, gaduh start balik skul sampai la nak tido..
aku pun tak tau hantu ape yg dok masuk dlm badan dorang..mengamuk jerr kejenyerr..
naik berpeluh aku melayan dorang..en suami plak takde..
ni budak yg mengamuk sepanjang hari..geram aku..cam nak cubit je peha gebu dia sampai biru!!!!
yg ni pun bleh tahan jugak..mengamuk cam org mereng..merapu2 sampai ke tido..ngigau..
penat la..masuk opis ari ni pun terase lagi penat..sakit kaki, sakit badan..cepat tua la aku lau camni ari2..
ade can la en suami hulur borang poligami...ekekekekeke
petang ni aku dah set dlm kepala..balik keje kang nak singgah Josh & Jana..
lepak2 minum kopi..anak2 biar en suami g amik...aku nak tenangkan fikiran jap..eceeehhh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan