Isnin, 30 Mei 2011

jUSCO tAMAn eQUInE, sERI KemBangAn.

hari ahad(semalam) aku g jusco tmn equine..
ini je yg paling dkt ngan umah aku..
dekat2 pun dalam 15 kilometer jugak la..
bayar tol SKVE RM1.90 je..
aku ingt nk g beli baju raya utk anak2..mane la tau ade yg berkenan..
elok jugak shopin skrg,,org pun tak ramai..
pastu kalau shopin dkt2 nk raye..dah tentu mase bulan puase..penat la..
dah la ramai org..letih..takleh nak lepak2 sambil minum..

kami g bertiga jerr..aku, razin n fatin..
sebelum sampai Jusco, isi minyak dulu..kat seri kembangan tu je..dah berkelip2 dah lampu tanda minyak dah kosong..
sampai jusco dah jam 12.50 tengahari..
kami belum makan t/hari lagi..stakat sarapan ngn roti jerr..
so singgah food court kat level  LG dulu..
tak ramai sgt org ari ni..nape yerr..org g Putrajaya kot..yela, skrg kan hari Belia..start 27hb mei sampai 29hb mei...aku agak je la..
budak2 ni mmg excited dah..berulang2 kali tanye aku nak g mane..bile aku ckp Jusco..dorang bantai Tesco..ekekeke

sebelum masuk, bergambar dulu yerr..fatin mmg tak tinggal la baby kesayangan dia..

yela, sebutan pun lebih kurang je kan..lantak la..asal korang hepi sudah..
kami makan nasi goreng serai n ayam goreng..sedap.. harga RM5.80..
kongsi 3 org..senang, aku suap jer..

mmg jusco tgh sale..tapi sayangnyerr..hampir sejam lebih aku pusing2 nak beli baju fatin, takde 1 pun yang aku berkenan..kalau ade mahal sgt pulak, sehelai gaun sampai RM80..kalau beli selai takpe la..tapi kalau 4-5 lai???gile la..pelik pulak aku..dulu aku dtg banyak baju2 yg cantik2..jenama PONEY, Baby Kiko pun takde stok yg cantik2 ..ape hal pulak yerr..
ke dorang simpan utk stok raye..???hampeh betul la..
sib baik razin tak mengamuk2 jerr..slalu dia cpt boring kalau ikut aku g shopin..mane taknyer..pusing tpt yg same pun sampai 3-4 kali.,.
yg fatin plak, dok dlm stroller dia je la..sib baik jgk ..
kalau tak asyik nak berlari dorang ni..

 tak ramai org..diskaun dah cantik tap baju la pulak tak cantik..huhhuh


dah takde yg berkenan, aku bwk budak2 ni g tpt game..



 minah ni sibuk dok tolak baby dia..


aku lepak jusco sampai jam 5 petang..
penat tau..2-3 kali beli makanan n air..
otw balik pun singgah stesen minyak beli makanan..
penat sgt main, masing2 terbungkang dalm kete sampai la kat umah..
masing2 pengsan lagi..kul 6 baru bgn..
eh, same la pulak karpet ngan baju dorang kan..ekekeke

Tiada ulasan:

Catat Ulasan