Rabu, 11 Mei 2011

BuLaN StReeS...

bulan ni aku namakan bulan "stress"..
stress ngan keje..ngn anak2 (tgh tak brape sihat belaka)
stress ngan $$$$$$$$$$$...
macam2 mende dlm kepala aku..dari sekecik2 perkara..sampai sebesar2 bende nak kena fikir..
jadi en suami lagi seronok..takyah fikir ape2..makan ..tido..melepak ngn kawan2..hisap rokok..
seronok je yerr...belum tgk aku meletup lagi tuuuuuuu..
kat ofis ni pun mcm2..musim hujah dah melanda..4 hujah nak kena siapkan sebelum 26hb...
rase cam nak bawak tilam kat ofis jerr..
takyah balik umah..tido ofis jerr..
tgk la..fail2 atas meja aku..bersepah2..



atas kerusi..atas lantai..fail dimana2..semua tpt penuh ngn fail..
...lambatnyer jumaat...aku nak balik kuantan mggu ni..nak cuti beberapa hari..
hilangkan stress..ketawa banyak2 ngn adik beradik aku..soh seh soh seh..hehehe
makan best2..waahhhhhh..tak sabarnyer nak cuti..TAPI..cuti lom apply lagi..huwaaaaa!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan