Selasa, 26 April 2011

Josh & Jana @ GiAnt PuTrA HeiGhts

mggu lepas..kami sekeluarga ke Giant Putra Heights..beli brg2 dapur ckit..pas shoping selama hampir 2 jam..mase utk makan..en suami ajak makan kat restoren dlm Giant..kami tak penah pun makan kt sini..tak tau makanan dia best or tak..tp disebabkan dah terlampau lapar..kami bedal jer la..
antara yg menjadi pilihan kami:
mee kari en suami punyerr..harga RM7.90 semangkuk besar..cam nak mkn utk 2 org..tapi dgn lahapnyer en suami bedal sorang2 tanpa sempat aku menerai ckitt..cetttt..
aku plak..cam biasa..mesti nak western..ciken cop..rege RM 10.90..sedap sgt..sos dia mmg best n ayam pun lembut..dikongsi ngan razin..huhuhuhu..tak kenyang aku nak bedal sorang2..
bubur ayam utk anak2..tapi, fatin je yg makan..razin sibuk nak makan ciken cop aku..sedap..aku suke..
J's special milk coffe..RM 2.40 secawan..sblm order en suami tanye ape yg spesel..budak restoren ni dgn jujurnya jawab, " takde spesel pun..kopi biase jerr"...wokehh..disebabkan kejujuran budak tu, aku ngn en suami pun order la..yea lah, slalunye kalu g mkn kt tpt lain, bukan main lagi..pong..pang..pong..konon2 spesel sgt la menu dorang padahal..hampehhhh..cettttt kopi ni plak sedap..dan sgt kena ngn tekak aku..hehehehe..


fatin yg sgt syok makan bubur ayam..sedap la tu..dia mmg camtu, sampai  4 kali tambah..tu mmg sedap la sbb dia pun cam aku, susah nak masuk kalau tak kena ngan tekak..
dan razin..tak banyak songeh sbb papa dia ade..tak berani nak huru hara...

suasana dlm kedai..best..kedai ni bakal jd tpt aku melepak la gamaknyerr..sbb sume makanan dia kena ngan tekak aku..staf dia pun baik2 n comell.(mcm aku)..hehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan