Isnin, 23 Mei 2011

JalaN-JalaN HujUnG MinGGu..

semalam..ari ahad..kebetulan en suami pun tak keje..
pagi ahad tu kami tak kemana2 pun..
aku malas nak kuar umah..nak siapkan keje umah dulu..basuh baju..lipat kain yg berbakul2..
ops..sebakul jer..aku bukan suke tgk kain sepah2..rimas sampai blh kena migrain..dasyat tak??
tapi, ptg tu dalam kul 5..en suami ajak kuar jalan2..ala..
kami tak tau nk p mane..en suami bawak je kete tu..tau2 dah sampai Putrajaya..
tapi hujan la pulak..tak dpt la budak2 ni melasak atas padang..
tapi..nasib baik jugak hujan tak lame sgt..
kami g taman air..

rupe2 ari ni ade Pameran ke, pertandingan Dragon Boat..
rugi betul la..lau tak blh anak2 aku tgk mende alah tu..
kami sampai pun org dah kemas2..huhuhuhu..
so..jalan2 sekitar tasik je la..sebelum balik..ku suruh en suami amik gambar aku 3 beranak dulu..hehehe
 edisi mate ibu terpejam..huhuhu..fatin dah comel..aku plak yg tak comel..jeles lahh..

pas bergambar ala kadar..(buat cukup syarat jerkk)..kami g makan kat Old Town White Coffea kat Cyberjaya..
gambar makanan aku tak snap..sbb takde mood..
aku rimas..sebb ade beberapa ekor mamat arab (ye ke arab??ntah..) dok pasang pc dorang ngan lagu yg ntah ape2..
kuat plak tu..aku bercakap ngn anak2 pun dorang jadi tak dengar..
tapi petang tu aku makan asam laksa, mee goreng utk razin n fatin, lime juice utk aku n anak2, kopi utk suami n roti bakar jugak utk suami..

pas siap2 makan..kami g Puchong jap..
cadangnye nak beli lampu..
nak letak kat ruang tamu rumahku..hehehe

ni lampu yg kami beli..murah jerr..sbb tgh sale..
harga lampu RM118.00..tukar mentol RM12 sebiji..x 4 biji..
sbb asal lampu ni kaler oren..suami tak suke..dia nak mentol kaler putih..tak sakit mate..
suami yg pilih lampu ni..sbb nak kasi same kaler ngn kipas kt ruang tamu..hehehe
pasni projek siapkan lampu kat tangga plak..
buat skit2..ikut kadar kemampuan..
bestnyerrrr...dah siap pasang nnt aku snap gambar..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan