Selasa, 3 Mei 2011

Josh & Jana lagi....

Jumaat minggu lepas punyer cite..balik opis, aku terus amik anak2..
pastu g giant Putra Heights..bukan nak shopin pun..
nak g makan kat Jana & Josh jerr...
tapi..disebabkan restoren tu terletak dlm giant, nak tak nak aku dipakse singgah jugak..
budak2 ni merengek nak menan..kena paw la aku ngn budak2 ni..
masuk je giant, trus g tpt menan, kasi dorang pilih sendiri..cepat ckit..lapar tahap kebulur dah ni..
 razin tgh penin nak pilih menan..jgn ko amik yg mahal2 udah la razin..tau la ibumu br dpt gaji ni..
fatin rengek2 nak teddy bear ni..tapi, mahal nak mapuh..RM80.00 sekor..hadoi fatin, baikla ibu beli makanan, kenyang perut..suke hati..aku bagi je dia peluk teddy tu, pastu buat2 tunjuk menan lain, past terus aku sorok teddy tu..fuhhh sib baik..jimat duit..hehehe
siap je beli menan, trus angkut budak2 ni g makan...dorang layan menan jerr...aku yg kebulur..
 fatin punyerr..menan ketapi..ade blok2 yg blh kite susun kat atas ketapi..RM14.90 jerr...

razin plak..sib baik dia pilih menan kete..dia berkenan sbb ade gambar Armor Hero jerr..ade 6 bijik kete..rege RM 12.99..tak la mahal sgt..
ari tu aku order air sirap selasih, wantan mee n bubur ayam utk anak2..cam biase, razin tak layan sgt bubur, dia layan mee aku jerr..bubur tu fatin makan sorang2 dia..pastu aku makan ckit..lagipun byk sgt..semangkuk besar..
 sirap selasih..RM2.40
 bubur ayam RM 5.90
Wantan Mee RM 8.90
semuanye sedap..
sebelum balik, singgah kat playground jap..




pastu ternampak longgokan sandle utk budak2 kecik..
sambar 1 utk fatin..comel jerr...
rege RM 5.99..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan