Selasa, 31 Mei 2011

BiGTasTe at SeksYen 7..

lunch hour ari ni aku ngan budak2 opis g makan kat seksyen7..
kat situ mmg byk kedai makan..pilih jerr..nak western, masakan kampung, indon, ..
macam2 aderr..sediakan duit jer.ekekekeke..
so ari ni kami ke restoren western..name kedai tu Bigtaste..
org tak ramai pun..ade 2 table jerr..
ok la..senang ckit kami nak melalak..hehehe..
 hiasan dalam kedai ala-ala english stail..dah namenyer western kan
 hiasan atas meja..bunga plastik..n tisu..tisu tu bukan hiasan..blh gune utk lap mulut yg comot pas makan..hehe
k.a.m.i........yang gigih snap gambar tu..aku lerr..

antara menu yg kami order :
 ni aku punyer..Yee Mee cantonis style..sedap tapi masin la..hampeh betul..
 ni fatin punyer..mee hailam..tak english style sgt la aku ngn fatin ni..taraf kedai tomyam jerrr..ekekeke
 chiken cop imah punyerr..sedap wehhhh...
 lamb chop syada punyerr..sedap jugakkk..
chiken cop lia punyerr..pun sedap.. mebelessss!!!!..

org lain punyer sumenyer sedap..aku punyer je masin ckit..
sib baik mood aku hokey..kalau tak, mau nyer aku suruh tukang masak dia ejas balik..
telan je lahh..
so ari ni..masing2 bayar yerr..hehehe..dah dapat gaji korang makan mewah yerr.
tgh bulan karang masing2 muke cam ape ntah..
takpo la..rewards utk diri sendiri...penat keje wehhhh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan