Jumaat, 27 Mei 2011

LunCH TimE Wiz OfisMate

hari ni hari Jumaat..
biasenye kalau ari Jumaat, aku ngn budak2 opis ni suke kuar g jalan2 time lunch hour..
yela..lunch hour ari jumaat kan lama..
pastu spesis jantan plak tak ramai..sume tuju ke masjid..
wlwpun ade gak yg dok bertenggek tak tau malu..

so ari ni kami g makan2 kat Alam sentral..

dari opis cume jalan kaki je lebih kurang 5 minit..
kami makan kat Thai Fusion Steamboat..
konon2 nak makan steamboat la..
macam blh kenyang je kan??takper..pagi td masing2 dah hadap sarapan..
aku mkn nasi goreng..budak2 ni makan soto, kuih..mcm2 la..
kami ni, bab makan memang superwomen tau..
hehehehe..
ni yg kami order..budak opis aku yg blanjer..waaaa..sukenyerrr..
bagus2..tu yg dia selalu murah rezeki..
sebb dia suke blanjer kami yg papa kedana ni..ekekekeke
thanks to Syada yerrr..
macam2 ade dalam tu..sayur..lala, kupang, mee, mihun..

 ni periuk utk rebus bahan2 td..dalam tu ade kuah tomyam..best2..

pas makan kenyang2..borak2..ngumpat2 ckit ala kadar..
almaklumla ari ni kan ari jumaat..hehehehehe..
kami p la jalan2 dlm Alam Sentarl tu..
masuk kedai kasut, kedai gambar..macam2 la...ala, org pompuan, biasela kan..
pastu kat ruang tengah tu ade orang wat hand massage wiz scrub..
kami pun usha la..ade jual lulur, scrub soap.. body mask..
kami pun ape lagi..testing la..hlur tangan masing2..dia kasi free trial scrub hand..best wooooo..
lembut jerr..
hilang trus kulit2 mati..
 ni antara lulur n body mask yg dorang jual..
RM10 sepeket..murah kerr??ntah la ..
tapi kena wat sendiri la..
nak g spa dorang pun blh..
tapi bukan kat sini la..
kat seksyen 23 katanya..
waahhh..boleh la kami g pas ni..kompemmm...ekekekek
tapi kan..hehehehe..aku konpius la tgk muke jurujual tu..nape ekkk???

 ni hah...dlm pic tak nampak sgt..
tapi kat luar..muke dia berlopak2..berbatu2..mmmmmm
tak tau la..
tapi bagi aku la..org yg nak meniaga mende alah kecantikan ni, kena la selaras ngn ape yg dorang juall..
baru la pembeli blh percaya..kena tipu atau tak..tu lain hal..

ni sorang lagi..yg sebelah kiri..adoiii..
silap la bos dorang letak jurujual camni..hihihihihiihi..
tu yag berderet2 tiga org, tu la budak opis aku..
bukan main kusyuk lagi yer korang..termasuk la aku..
yg dah terbeli sebuku sabun scrub..
RM16 seketull..
so malam ni blh la aku menspa kan diriku..waaahhhh..best2..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan