Khamis, 14 April 2011

Menu JaM 6 PaGi..

menu hari ni..aku masak jam 6 pagi..sebelum g keje..dan sebelum aku mandi..hehehe
slow2 jer aku bangun, konon taknak anak2 terutamanya razin terjaga..
tapi baru je letak kuali atas dapur..razin pun dah trun..eiii..geram betul aku ngan budak sorang ni..
dari dia kecik sampai umo dh nak masuk 4 thn ni, dia cepat benor tersedar kalu aku bgn..tak kira la jam brape pun..
so, sambil2 masak tu, terpakse la melayan karenah dia..
kejap nak air, nak makan, nak baring..mujur fatin belum bangun..



menu aku ari ni..ikan selar masak sambal, sayur goreng (cendawan, sawi, kobis, carrot n tomato) pastu ayam goreng kunyit..
simple2 je la..masak pagi2 bute..hehe
ni pulak muke budak yg bangun pagi..kul 6 dah mandi..dia mmg camtu, kalau bangun jam 3 pg pun blh mandi..
suke ngan air..rambut pun belum lap lagi..amik pic separuh jerr..hehehe..18SX..
pas aku siap2 masak, angkat kain, jemur kain, fatin dah nangis..fuhhhh..sib baik keje aku sume dah settle..
siap2 kan dorang..mandi, solat..siap2 nak g keje..pagi ni aku ke Putrajaya..ade kes..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan