Selasa, 12 April 2011

PasTa oH PAsta..

tersangatlah hampeh..minggu lepas aku g meeting area wangsa maju..
tersampai awal la pulak, aku singgah Wangsa Walk dulu..first time dtg sini..
ade mcm2 kedai..dah tu tershoping la baju utk keje..blouse n skirt..kedai tu name OPTIMO..
pic lupe nak snap..dah siap shoping, aku g makan dulu..
pusing-punyer pusing, aku masuk 1 kedai..name BBQ Chicken..kat depan tu ade iklan Pasta..
memang peberet aku bab2 western ni..
aku order ciken pasta..rege RM12.90 n pineapple juice..rege RM 6.90..




tapi..secara jujurnye..aku bagitau..pasta dia tersangat la tidak sedap..busuk dan hanyir..
aku tak tau dorang masak camne..nak kate aku tak reti makan, ni bukan first time aku makan mende cam ni..tapi kat tpt lain la..
ayam dia busuk cam ayam yg dah lame..sos mayonis dia hanyir..pasta plak keras..jus pun tak brape best..
biase2 jerr..
aku cume makan 2-3 suap jerr..pastu takleh nak masuk dah..
moralnyerr..aku dah taknak makan kat kedai ni...hampeh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan