Selasa, 12 April 2011

RazIN dan OTomen..

anak aku si razin ni terlampau taksub ngan otomen (ultraman)
tpt yang boleh memuaskan hati dia bab2 otomen ni ialah Giant..sbb kat situ mcm2 menan otomen ade..pastu kt dalam giant tu plak ade satu bahagian yg jual cd..cd otomen pun banyak..

kalau g giant, itu la tpt yg dia akan singgah..dia akan dok depan rak cd tu sampai aku tanye "razin nak yg mane satu" kalau aku tak tanyerr..sampai giant nk tutup pun dia tak bergerak2...hadoiii..terseksa jiwa dan ragaku..
mata dia melilau2..tak tahu nak pilih yg mane satu..penat aku nunggu..
kalau ade bodyguard, bleh la aku merayau tpt lain dulu sementara dia melepak depan cd tu..
ini tak, terpakse la aku pun tercongok depan tu..
malas nak nunggu ame2..aku suh je dia pilih yg mane..dia amik cd power rangers...huh, lantak ko la razin..
tak kose aku..yg si fatin pun nagmuk2 nak cd gak..aku amik la 1..tapi time nak bayar tu aku letak balik kat mane2 tpt..tak kose aku..bukan pandai tgk pun..dah la mahal nak mampos..boleh beli lauk pauk seminggu..
aku bukan kedekut, tapi dah banyak sgt cd kat umah..tu tak termasuk yg dah hilang, patah, rosak..macam2 lah..




dah siap shoping, aku g restoren ni..dalam giant jugak..tapi sampai skrg aku tak tau ape name restoren ni..
tapi aku suke makan kat sini, bukan sbb makanan dia best, tapi sbb air epal asam boi dia (yg kaler hijau) tu tersangat la sedap..memang kena ngan tekak aku..yg kaler kuning tu plak jus mangga..pun sedap..pekat..rege pun murah..RM3.90 segelas..
dah siap minum..(aku minum dua2 air tu..anak2 aku takmau..razin sibuk ngn cd nyerr..fatin lak meragam), aku terus balik..sampai umah, razin dah mtk pasangkan cd..
so, malam tu itu la aktivitinyerr..sementara aku layan drama "Asmara." hehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan