Khamis, 9 Jun 2011

My 30th BirthdaY..

bile dah tua bangka ni..takla rase teruja sgt kan nak sambut besday2 ni..
usahkan nak sambut...nak dpt hadiah pun belum tentu..
anak2 pun belum reti nak wish..almaklumla semuanya kecik2 lagi...

laki pulak..stakat wish jer la..kalo dia igt, dia beli la hadiah..
kalo tak, kita kena buat2 kasi duit..kao camtu baru dorang beli..bagaimana iteww???
senang cite..buat2 biase je lahh..dah tua2 ni..toksah nak ngarut sgt la ngn besday2 ni..
aku rase..time besday la yg aku rase seram sejuk..iyola..penunjuk angka umur...
30 tahun hidup atas dunia ni..manusia ni paling lama hiudp pun stakat 40-60 jerr...errrkkkkk!!!ngeri mak!!!

pehal pun..sempena besday aku ni..
aku taknak mohon ngarut2 sgt pun..
malu kat Allah..nak mintak macam2  tapi adakah kita ikut semua arahanNya????

cume aku mintak satu je la..diberi kesihatan yg baik..
aku ni ade tanggungan..anak2 pun kecik lagi..
kalau aku sakit..sape nak jaga dorang..huk..huk..sedih la pulak..
nak minta diberikan rezeki???malu rasenyerr..cukupla dgn apa yg ade..kalau berlebih2..kang jadi riak takabur pulak..toksah tgk jauh2..tgk kengkawan aku jerr..masing2 pakat dok tunjuk harta..siap post dlm fesbuk lagi...

nak minta dipanjangkan umo??? 30 thn tak panjang lagi ke??
minta mati dlm iman sudah la..
tu la aku ckp..nak mtk byk2 ngan Allah..malu rasenyerrr...
bersyukurla dgn apa yg ade..
pehal pun..time kasih byk2 kat budak opis aku yg buat sambutan besday aku ari ni...
surprise tau!!!!kikikiki...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan