Jumaat, 3 Jun 2011

Bace BuKu N MakaN DoMinO's PiZZa..

Bila kali terahir kita beli n baca buku???
kalau aku..aku beli buku tiap2 bulan..tak kirala bahan bacaan akedemik ke, novel..or majalah..
tapi yg pastinya tiap2 bulan aku akan beli buku...cume baca jer bukan tiap2 bulan..ikut suke ati time rajin jerr..:)
tapi yg paling aku suka beli.. majalah dekorasi la..impiana, anjung seri, apartment..
bahan akademik tu plak..jarang2..ekekekeke

ok..meh nak tunjuk buku apa yg aku beli bulan ni..

1) novel, "Sehangat Asmara" karya Aisya Sofea
-dah lama tak baca novel karya Aisya Sofea..zaman2 study dulu, berebut2 ngan kawan2 nak baca novel..
siap main cop2 utk turn..ekekekeke..
harga: RM 19.90


2) buku sejarah..."Misteri Firaun : musuh para Nabi
ni buku sejarah islam..tentang manusia bernama Firaun..belum sempat baca lagi sebenarnya ni..hehehe
baru dok baca novel sehangat asmara...novel first hokey..layan jiwang2 dolu..
Edisi kulit tebal ni berharga RM 60.00

3) Buku cerita kanak-kanak (utk anak-anak baca sebelum depa tido)
tajuk : Anas budak nakal..
Harga RM 7.90...
ku bacakan utk anak2..sekali aku yang tido...hua..hua..hua..
last2 budak dua org tu tgk gambar jerrr..sbb aku dah terpejam2...
(gambar lupe snap!!!!)

buku2 ni aku beli semalam..kat kedai buku bawah ofis ni jerr...aku ni sebenarnya..sebahagian dari hidup aku (lepas kawin) banyak shopin kat bawah ofis ni jerrrr...
kalau sape2 yg penah dtg Kompleks PKNS ni, tau la camne tpt ni kan..macam2 ade...
meriah uollssss....meriah jugak la duit kite..huhuhuhu...

dan malamnyerr..aku malas nak masak..kol en suami nak ajak makan kat luar..
dia takde kat umah lak..ewaaahhh..sombong pulak ngn aku...
org nak belanje ni...ekekekeke
so, malam tu kami order Domino's Pizza je la...
aku makan ngan anak2 jerrrrr....huhhuhhuhu
Pizza regular sekeping n Chicken Wing BBQ
RM 43.10 termasuk kos penghantaran...


sekejap je dorang dtg anta..tak sampai setengah jam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan