Isnin, 13 Jun 2011

mURAH RezeKikUUUU...

aku ni baru sambut besday yg ke 30-an..hehehe..jadinyerr..ramai la yg nak blanjer makan..
ramai ke??idak la..stakat budak2 opis..n adik beradik sendiri...
ari ahad lepas..adikku Azila a.k.a mokgie..nak blanjer makan Pizza Hut..
aku suker la jugak..wlwpun kesian..yelah minah tu pun bukannyer byk duit pun..hidup slame ni pun harapkan ehsan kami si kakak n abang..hahahahah..
tapi sebabkan dia dah ade keje..keje sementara kat Watson..n dah dpt gaji pertama..konon2 nak blanje makan lerrr...ape2 je la mek..aku ngap jerrr..

kami makan kat Pizza Hut kat Selayang..
sbb ari Sabtu tu aku g tido umah adik aku..


 ewahhh..ko dah blanjer kiteorg..ko nak jeling2 pulak yerr..
moklang yg makin gajah..poklang yg makin semut..hua..hua..hua...
aircond kat dlm tersgt la sejuk..fatin terpaksa pakai sweater mokgiee..


 petang tu kami ke Giant Gombak lakk...pastu moklang blanjer mkn Rasa mas..
makan lagi..mmg murah rezeki kau..tambah lak kalau org blanjer..mak suke nokkk!!!hehehe
balik dr Selayang..kami (aku n anak) g jumpe papa dorang kat dengkil...
buat muke kesian kat papa..bagitau tayar keter ku baru pas kena tampal..bocor ke pecah..ntah..huhuhuh..
kena marah???sudah semestinyerrrr..
pastu, kat workshop kawan dia, dia tukar tayar yg pecah (tayar depan) tukar ke belakang..n tayar belakang letak kat depan..
motip???aku tak tau..dia lagi tau bab2 tayar ni...
 tu bukan mekanik yerrr.tu laki aku..ekekeke...

dan kebetulan kat w.shop tu ade satu kete raily..aku lupe nak snap
tapi lebih kurang camni la..
nampak jer kete tu..razin bleh ckp..
"huh smartnyer kete tu..abang nak beli kete tu la ibu..."
hah kau..budak umo 3 tahun dah pandai ckp cmtu..siap ckp kete tu smart lagi..
aku tak tau mane dia blajar perkataan smart tu..
pastu dia dok belek2 kat ekzos kete..."kat sini blh kuar api ni..hei..fatin..tgk ni.."
ko ajak fatin..fatin tu pompuan..takde minatnyer ngn mende2 camtu..
nampaknyerr aku akan berdepan ngn sorang lagi manusia yg taksub ngan kereta...huhuhuhuhuh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan