Jumaat, 3 Jun 2011

DuiT Ku MengaLir Lajuuuuuuu....

macam air!!!!..
duit skrg ni mcm takde nilai jer kan???
laju jerrrrr...
meh aku cite ttg duit aku hari ni...
mengalir laju uollsssss.....macam Tsunami kat Jepun!!!..

1) Kuar rumah...bayar tol : RM 2.00

2) masuk parking n basuk kete : RM 10.50 (parking) + Basuh kete RM 12.00 skali ngn vacum

3) Beli sarapan (tea panas n cucur udang..beli lebih.. budak ofis blh makan same..) RM 5.00

3) ade budak dtg jual kek kat ofis..aku beli 2 bijik..RM 20.00

4) g Alam Sentral..beli baju kat fatin  RM 93.00 (4 helai gaun)

5) Makan kat Secret Recipe n blanjer budak ofis..RM 53.00

Total ari ni: RM 195.50..

Pengsan!!!!!!!

 baju fatin..
 Thai Style Fried Rice
 minuman aku n Liya..tak igt name ...:)
 Singapore Laksa..liya punyerr
sudu..garfu..aku punyerr.hehehehe

2 ulasan:

  1. Ahahaha. Bnyk gila! Kak ina, sy nk blnja kak ina nih.. Jom!

    BalasPadam
  2. mell..ku tunggu saat indah iteww..ekekekeke

    BalasPadam