Selasa, 15 Mac 2011

EnTry Malas....

sedikit kemalasan sejak kebelakangan ni nak update belog yg tak seberapa ni..
banyak keje kat opis..dan kadang2 sebab takde idea langsung..
anak-anak pulak sejak kebelakangan ni kureng ckit buat perangai..so kurangla cite nye..
tiap2 pagi..mase nak anta anak2 g skul..aku kelam kabut..bukan sebab dah lambat tapi sebab
nak dapatkan parking..kat tpt keje aku memang susah sgt nak dapat parking..keje masuk jam 9 tapi kul 8.15 dah terpacak kat parking..tu pun belum tentu dapat parking...
dalam kelam kabut tiap2 pagi nak ngantar anak2 ke skul..aku dah terlepas pandang satu perkara..
rupe2nyer cikgu anak2 aku ade tampal hasil keje budak2 taska..termasuk la yg razin punyer..
so..satu pagi tu..aku cube anta awal anak2..sebab nak ambik gmbar hasil keje kretif anak aku..dan hasil nyer..hehehehe...


..hahaha..kire kretif la sebab dah terpilih utk ditepek kat dinding taska ni kan..wlwpun dia kaler tak penuh..pastu gune kaler hijau jerr..(hijau for ben10..ekekeke)
nama dia mesti cikgu dia yang tolong tulis sebab razin belum pandai tulis nama sendiri..


yang ni pulak aku tak tau ape bende..tapi cikgu dia cakap ni pakat lukis ramai2 ngan kawan..hahahaha..razin cume buat garisan putus2 jer..ape la yg dia fikirkan agaknyer...tapi bila tgk betul2 cam watak kartun org pun ade gak..

dan yang hensem ni.,..hahaha..tuan empunyer lukisan yg kretif lagi inovatif..bedak bertepek-tepek..tapi belum mandi..
apa taknyer..sebelum g skul main botol bedak past pakat dok tepek kat muke ngan fatin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan