Jumaat, 25 Februari 2011

Saya Mau Pulang..

Dah bersiap-siap nak balik..
jam dah kul 6 petang..tapi..argghhh..tengok kat luar..macam nak hujan jerr..
langit mendung semacam..ala...kalau hujan, jawabnyer jalan mesti jem gilerr..
lambatla aku sampai umah..
lambat jugakla nak ambik budak2 dua orang tu..


ha..tengok..dah hujan pun..mujur tak lebat jerr..kalau tak..laaagila jemm..


dah start jem ckit-ckit..


 sape-sape yg nak datang umah aku..cari jer s/board ni yer..hehehe..tak clear sgt kan?cam tak kasi datang jerr..hahaha..

ok, dah sampai tol..tol g balik keje aku sehari empat hengget jer...

Taska anak-anak ..Taska Angkasa Kecil..

 Tu razin dah kuar..tengah salam ngan cikgu dia..hehe..cikgu razin dah termasuk dalam belog ibu..
tengok beg2 yang berlonggok, tu tandanya anak-anak kita dah bersiap sedia nak kena halau balik..hehehe
fatin belum kuar..selalunya time nak amik dia, dia dalam toilet .."puan, fatin tengah basuh berak/.." inilah selalu yang cikgu dia cakap..maklumlah, makan banyak budak gemuk tu, banyakla beraknyer..


 sampai jer umah..terus selongkar beg skolah..ari ni ada besday kawan dorang, so sorang satu dapat goodies..bersepah2 depan pintu..ni yang buat aku hanginnnnnnn!!!!!....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan