Selasa, 5 Julai 2011

Konvensyen Peguam Syarie Malaysia Ke-2..

mggu lepas aku g konvensyen peguam ke 2..venue: Hotel Grand Season, KL..1hb Julai 2011
tapi aku kompius..aku g dgr forum ke, aku g makan..ekekekekek
mknn dia superbebbbbbbb..kenyang..adeehhhh..terus ngantukk..

 antara peserta yg hadirr.. WAJIB!!!
 Jejaka ni yg rasmikan...hehehehe

 gigih snap gambar dlm toilet hotel..
 mihun..sarapan pagi..best..kuih kecik2 je potong..tak cukup tau ngn tangki perut aku..nak amik lbih segan lak...
 aku lagi...ehehehe

antara menu2 nyerrr:

 ayam masak merah

 salad..tomato
kari  ikan tenggiri
 salad jugak..
 sotong sambal..
 taucu..sedap!!!
 buah2an...
 gulai daging...
 yg ni??  tak tau..

dan ini..santapan ku sorang2...


 salad...
 rojak buah
 buah-buahan..makan sambl berborakkk....

dan siap makan...masuk dewan balik..
 sesi bersalam ngn PM..aku tak salam pun..amik gambar dr jauh jerrrrkk
 aku lagi..yeehaaaa..
layan pemandangan KL..dah lame tak tgk suasana KL cam ni...:)

mase g ..laki aku yg ngantar..time balik tu aku balik sendiri..jem woo nk mtk laki dtg amik..aku malas nk drive..kompem jem, pastu susah nak parking..jadinya..selepas 5 thn tak nek train...aku kembali menggunakan pengangkutan awam..adehhh la..same jer cam dolu2..train yg sempit n kecik bersesak2 sampai kuar peluh..yg nak masuk ngan yg nak kuar ikut pintu yg same..mmg hampeh!!!!!...

aku nek monorail kat stesen Chow Kit..~KL Sentral..pastu nek ERL dr KL Sentral ~ Putrajaya..kat sane laki aku tlg amik...hohoho..kalu laki tak amik..sape lagi..takkan pakwe kottt..edehhhh...

balik umah..sampai dah kul 7...packing brg2..esok nak Kulim lak..antar adik masuk Poli...

1 ulasan:

  1. hehehehehe..na....comei la pics2 mu nih..siap snap2 gmbr dlm toilet xtahan tuh..heheheheheh...rindu sama u... -anne-

    BalasPadam